diumenge, 9 de desembre del 2012

La música


Em desperto cada matí. Escolto música de moltes maneres. Vaig a l’ institut també escoltant-la, però l’aturo en entrar a classe. Encara que veig amics com juguen, jo em quedo arraconat a un costat. Així que puc, torno a escoltar música, ara una peça molt i molt tranquil·la, ara una de més dinàmica.
Arribo a casa, deixo d’escoltar-la, és hora de fer deures. Em sento sol, crec que no tinc amics. M’angoixa la idea. Entro al cotxe i sento que diuen que marxem a l’Estartit perquè és Divendres. No sé si m’agradarà es el primer cop que hi vaig. Torno a escoltar música, una peça molt ràpida és la que més m’agrada.
Arribo a l’Estartit, no sembla gaire gran, però m’agrada. Em quedo a l’habitació, no pas petita, i de llit  suau. M’hi avorreixo aquí. Un altre noi es posa al llit, estic a punt de caure.  Ha arribat l’hora, he caigut a terra, el nen em trepitja, s’ha acabat. 
Em desendollen i em tiren a la paperera, per sempre més.



Emma Vall

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada